På mina sidor kan du göra felanmälan, lämna intresseanmälningar samt få tillgång till dina personliga sidor.
Information vid felanmälan
När du som hyresgäst anmäler en arbetsorder är vårt mål att hjälpa dig med felet snabbt och smidigt. Därför är det viktigt att du också hjälper oss att få tillgång till lägenheten och dina kontaktuppgifter.
Nyckel i tub:
Är du inte hemma hela dagarna är det enklast för oss och våra entreprenörer att du lämnar en nyckel i tuben vid lägenhetsdörren. Då går vi in och fixar felet och hänger tillbaka nyckeln på plats utan att vi behöva ringa dig för att boka tid. Om du meddelat att det finns nyckel i tub är det väldigt viktigt att den hänger på plats tills felet är fixat. Kommer vi eller våra entreprenörer dit och nyckeln saknas får inte du hjälp och vi åker på en onödig kostnad, sk bomkörning. En kostnad som vi tyvärr måste fakturera vidare på Dig.
Ring innan:
Vill du att vi skall ringa innan och boka en tid är det extra viktigt att kolla att vi har rätt telefonnummer till dig. Kolla det i samband med att du anmäler felet.